2012

Ett nytt år, nya möjligheter... Undrar varför man tänker så? Man kan väl ta nya tag när som helst på året egentligen? Hur som helst så har jag som många andra tänkt mig att jag det här året ska ta bättre hand om min hälsa. Jag börjar året med en Detoxkur. (Fast jag kör Lifes egna)

Sedan har jag satt upp mål för mig själv. Jag ska:
1. Äta bättre, framförallt minska på socker och snabba kolhydrater
2. Träna regelbundet. Gym minst 2 ggr/v + minst 1 konditionsträning (pass, promenad eller annat)
3. Sova tillräckligt
4. Se till att få kvalitetstid med familjen minst 1 g/v.

Känner mig faktiskt motiverad till tusen och har redan hunnit med ett pass på gymet och även bokat in ett Zumbapass nu i veckan. Ska bli jätteroligt!
Idag köpte jag nya batterier till stegräknaren också, den fungerar bra som pepp och påminnelse. Så nu kör vi. 2012 blir i hälsans tecken :))


Kommentarer
Postat av: Berith

Bra där Milla! Jag hänger på :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback