Nedräkning

Jag har definitivt nedräkning till semestern nu. Det känns faktiskt ganska segt att åka och jobba. Jag har min jobbhelg kvar att göra innan jag är ledig i 4 veckor. Bara helgen är 26 timmar så jag avslutar verkligen med hästpass *s*.
Nåja, jag har ju gott om tid att ta igen mig sen. Det vore juväldigt trevligt med lite sol också. Jag tycker ommaren har haft ganska tråkigt väder hittills. Blåsigt och regnigt. En tröst är ju iallafall att det varit hyfsat varmt.

Jag har skaffat mig ännu en hobby, nämligen Betapet. Jag har blivit alldeles fast. Det är så himla skoj! Har ni inte testat? Gör det!
BETAPET

Igår tog jag mig tid att scrappa efter jobbet. Det kändes så befriande att skapa igen. Jag ska verkligen försöka ta mig tid att göra det oftare.
Det blev en LO med dagisfoton till Colins album.
image279

Snaaaaart semester!!!


Kommentarer
Postat av: Mette

Jättefin layout!
Som alltid... :)
Kram
Mette


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback