Jobbhelgen är slut

Jag jobbar verkligen hela helgen när jag jobbar helg. Från morgon till kväll. Det går bra men det är skönt när den är över.
Igår roade min familj sig med att åka och titta på motocross på Malmabanan. F tog en del häftiga bilder.
image266
image267
image268

När jag kikade på bilderna idag så stod Amanda med och kikade hon med. Plötsligt säger hon: "Mamma, kan jag få köra cross när jag blir stor?"
Vad svarar man på den? "Ehum, ja om det är det du vill så..." Egentligen ville jag säga "Aldrig i livet" *s*
Strax innan berättade hon nämligen att det var en tjej som körde omkull och gjorde illa sig så doktorn fick komma... *gaaaah* Jag hoppas hon hinner ändra sig och börja med dans eller något istället! Hon är ju bara 3½ än så...

Kommentarer
Postat av: Pillan

Hej!
Vilka häftiga bilder!
Skulle säga att jag oxå har en blogg nu.
www.pernillalundins.blogg.se

2007-06-25 @ 22:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback