Cybercropen fortsätter

Jag har hunnit med tre sidor till idag. Det känns jättekul! Normalt brukar jag kunna bli lite låst och inte kunna scrappa fritt när det är tävling/utmaning men den här gången har jag inte tagit så hårt på att det är tävling utan bara scrappat på och låtit fantasin flöda. Det har fungerat bra den här gången och jag är riktigt nöjd med alla layouterna utom "Delad glädje" som jag inte rikitgt fick till som jag hade tänkt mig. Den duger ju ändå men planen i mitt huvud såg annorlunda ut...
Hur som helst har jag haft jätteroligt med scrappandet i helgen och det är ju viktigast!!!

Älskade Colin

Julgranspynt

Delad Glädje

Så en från igår som jag glömt ladda upp:
Höst

Kommentarer
Postat av: Sussiebre

Oj va du har varit produktiv!!!!
Jag hade scrapträff här i går lördags och vi satt från 9-23:30 ca och jag fick 8 julkort gjorda...

Kram Sussie

2006-11-19 @ 23:20:20
Postat av: Cia

Vad många fina LO:s du gjort, du har verkligen varit produktiv! Själv har jag inte skapat på evigheter.

Kram Cia

Postat av: Ulrika

Å vad mycket fint du skapat! *inhämtar massor med inspiration*

2006-11-21 @ 11:32:01
URL: http://ulrikaulrika.blogg.se/
Postat av: Anna

Jättefina layouter.
Delad glädje är kanske lite färglös? En knapp eller stor brad i blomman skulle nog inte sitta fel.

Kramen Anna

2006-11-21 @ 12:19:11
URL: http://annastenman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback