10 april

Idag är det lite kyligt men SMHI lovar varmare väder i mitten/slutet av veckan!! Wihoooooo!!! *längtar*
Idag har jag varit och tränat! Äntligen efter alla sjukdomar. Så himla skönt att vara igång igen.
Vi är ju med i en stegtävling på jobbet och jag har satt upp ett mål för mig själv att komma upp i 10 000 steg varje dag + träning. Det har gått ganska bra. Jag missade målet 2 dagar under påsken men det är nya tag igen nu!!

Scrappa har jag faktiskt också gjort. Det har varit lite trögt på den biten men nu börjar det lossna. Jag blev så sugen på att prova att använda en leksaksbil och köra över en LO så det har jag gjort nu.
Fotona är inte dom bästa men jag gillar dom iallafall. Jag minns så väl den gången hon satt och byggde tågbanan. Hon var alldeles uppslukad av leken!
Jag fortsätter på min enkla stil, jag trivs så bra med den!
image216

Kommentarer
Postat av: Jozebelle

Häftig LO, ja ibland måste man scrappa vissa foton fast de inte är de bästa bara för att bevara historien

Postat av: Sussiebre

Vilken läcker LO!
Va hurtig du är, kan du skicka lite sån energi till mig? Just nu sitter jag med öm mun, har just dragit ut en visdomstand.... Tycker lite synd om mig själv...
Kram Sussie

2007-04-10 @ 16:13:29
URL: http://www.susanneb.blogg.se
Postat av: Mette

Jag tycker att LO:n är jättefin...
Både korten och färgerna är superhärliga!
Vilken kul idé att köra över LO:n med en leksaksbil!

Kram
Mette

2007-04-10 @ 18:30:36
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Berith

Jättefin LO. Hon e för söt det lilla livet!

2007-04-10 @ 21:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback