Djäkneberget

Först vill jag tacka för alla fina kommentarer jag fått här i bloggen!! Det är så roligt att ni lämnar ett litet spår när ni kikar in! TACK!!

Idag är jag och barnen lediga så vi passade på att åka upp till Djäkneberget innan lunch. Där finns en jätterolig lekpark och ett par dammar med änder och fridlysta grodor. Nu när det varit så varmt hade grodorna lagt en massa rom. Det kryllade av både grodor och ägg så jag försökte ta lite kort. Det var väldigt svårfotat på alla sätt... vatten som speglar, mörk botten, solljus och framförallt 2 barn som balanserade alldeles vid vattenkanten... Så bättre bilder har jag ju tagit *s* Hur som helst var det en härlig förmiddag!

image218
Allt det grå med svarta prickar i är blivande grodor =))

image219
Kramkalas ;-)

image220
"Tittut"

För övrigt har det varit en kalasbra helg! Jag och min käre man var barnfria från lördag till söndag och har varit på 40-årsfest. Supertrevligt!!
Barnen har varit hos min syster och det hade gått så bra så! Underbart! Hon är så himla duktig med dom så det känns så tryggt att lämna dom där. Det är jätteskönt att vara ifrån varann ibland fast hur det än är så saknar vi våra guldklimpar ganska snabbt. Det var så tomt att vakna upp på morgonen utan 2 vildingar som kommer in och trängs och vill kramas. Det är skönt att allt är som vanligt igen nu *s*

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Åååå vilka foton! Störtsköna ju! :-)
Tack själv för dina härliga kommentarer i min blogg, de värmer och peppar ska du veta! Kram!

Postat av: nancy

vilka fina kort,vilket mysigt kramkalas, snart blir de ännu mera ägg *L*
Härligt att få gå på fest och vara barnlediga ibland. Hur mycket man än älskar dem små liven så e de faktiskt skönt med lite barnfritt i mellan åt.
kram Nancy

2007-04-16 @ 23:27:42
URL: http://pinknanc.blogg.se
Postat av: elsamaja

Häftiga kort, jag har alltid älskat grodor, ända sen jag var liten, ser jag en liten groda kan jag inte låta bli att plocka upp den. Jag har en rejäl samling av grodor också.

2007-04-24 @ 10:06:24
URL: http://elsamajarun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback