Rolig post!

Tjoho!! Igår beställde jag ett nytt alfabet, QK Biography, från Annika på Scrapperiet. Idag damp det ner i brevlådan! Snacka om snabb leverans! Åhhh vad det är snyggt!! Jag är så glad!
Dessutom så låg det ett kuvert med finfina vita öljetter i lådan. Det är en RAK jag fått via Scrappiz. Vilken dag!! Nu vill jag ju bara vara hemma och scrappa men det har jag inte tid med. Jag ska köra min kära mor ner på stan i ett par ärenden. Hon är sjukskriven för tillfället. Alltid trevligt att umgås med henne och mina nya saker finns ju kvar när jag kommer hem igen!!
På återseende!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh det är ursnyggt!!! Jag som inte ens gillar QK gillar det :)

Postat av: Petra/Paradise

sjukt snyggt alfabet!!! Förstår att du vill ha det i dina ägor! =D
*vill åxå haaaa* ;)
Må gott!
kram Petra

2007-08-29 @ 23:55:32
URL: http://paradises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback