Söndag kväll

Igår var vi på 30-årsfest hos våra vänner. Barnfritt. Jisses så skoj vi hade! Jag träffade flera intressanta människor, gamla bekantskaper och nya. En av de nyare bekantskaperna hade en rolig idé som jag hoppas går att genomföra. Jag berättar mer senare.

Förra veckan var Spooky här och scrappade med mig. Det är underbart att scrappa tillsammans! Här är en LO jag gjorde då. Det är foton från samma tillfälle som den LO:en jag scrappat om Amanda tidigare. Jag valde att ha ett liknande upplägg på den här också.
Busborgen

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Cool layout! Gillar hur rubriken och pappret följer klätterväggens former!

Postat av: Mette

Hej!

Gillar verkligen färgerna i den här LO:n.
Man blir glad av dem!

Kram
Mette

2007-02-26 @ 17:08:39
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback