Jobb, jobb å jobb

Just nu jobbar jag mycket och hinner inte så mycket mer än det vanliga plocket hemma och nåt träningspass då och då. Idag tog jag mig iväg på yogan fast det var såååå jobbigt idag. Ändå känns det skönt att jag håller igång!

Barnen har jag knappt sett på flera dagar känns det som men nu är det bara ikväll och imorgon kvar sen är jag ledig i 4 dagar!

Mina kära familj har roat sig utan mig i helgen (jag jobbade) och bla så var de ut till stallet så barnen fick rida. Det var populärt har jag förstått. Jag har mina aningar att min dotter kan tänkas gå i mina fotspår och bli en hästtjej. Vi får väl se.

image253

Nu är det dags att åka till jobbet. Oj vad jag längtar efter en ledig, slapp dag!

/Milla

Kommentarer
Postat av: Mette

Jag hoppas att du får njuta ordentligt under dina lediga dagar...
Det behöver man...
Själv åker jag på semester imorgon. Känner att jag behöver det... Har varit så himla trött nu ett tag så det gör nog gott att komma bort från vardagen!
Kram
Mette

Postat av: Åsa/asamia

Hoppas att du får skön ledig tid snart, och att vi får
se lite scrappat här inne då ;0)

2007-05-23 @ 09:27:43
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback