Fredag och en "to do-lista"

Hej och hå! Idag skulle jag behöva få massor gjort. Här är min "to do-lista"

*Posta ett paket
*Gå min promenad på 5 km
*Handla inför helgen
*Köpa nya kläder
*Åka med sopsortering
*Städa
*Diska
*Tvätta
*Hämta sommardäcken hos däckfirman
*A har dans 15:30-16:15
*After Work med jobbet 17
(vi får väl se om det finns ork å lust ;-) Ett glas vin hemma på altanen låter just nu mer lockande *s*)

Jag kommer ju inte hinna allt det här innan barnen ska hämtas 14 men om jag börjar nu istället för att sitta här så kommer jag ju säkert en bit på listan iallafall *s*

Annars är allt ganska bra. Jag och barnen är lite småförkylda men vi är ju vana så det är som det är. Jag är nästan ledig i helgen. Gör ett litet inhopp på 14-20.30 på lördag bara. Vi ska greja hemma och så på söndag är det städdag med föreningen. Det är alltid mycket att stå i på våren men det gör inte så mycket.
Nej, nu sticker jag!

Trevlig Helg!


Kommentarer
Postat av: Berith

Oj oj, det var inte dåligt!! Undrar om du hann med allt ;)
Kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback