Måndag 14 januari

Vi har haft en underbar helg med goa vänner. I lördags var vi och badade på ett äventyrsbad och jag  och barnen åkte vattenrutchekana så det stänkte om det *tihi*. Roligt var det och barnen älskade det!

Jag var även in på Pappersvinden i lördags och shoppade litegrann. Det blev några papper, lite våriga blommor och 2 nya stämplar. Skoj! Nu ska jag bara hitta tiden skapa också.

Träningen tar en del tid nu. Jag går på gymet 2 ggr i veckan och utöver det tränar jag på motionscykeln här hemma + kör ett träningsprogram jag har på DVD. Det är mag och ryggövningar. Jobbiga men det känns effektivt. Jag är glad att jag kommit igång med träningen. Det känns verkligen bra!

Kommentarer
Postat av: Berith

Kan tala om att nu har jag också kommit igång med träningen. Var på gymet idag!
Skall bara försöka hitta lusten att pyssla också!
kramisar

Postat av: Mia

Heja själv!! Du är så duktig som varierar dig...skulle vilja göra annat än bara promenader men vet inte riktigt vad. Vägrar gå på Friskis & Svettis...hatar nämligen att springa. Har funderat lite på aerobics.....har du några förslag?

Kram Mia

2008-01-15 @ 12:46:44
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Mia

Du har fått något i min blogg! =)

Kram!

2008-01-15 @ 20:24:47
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Spooky

Heja du är bäst som tränar.. fast det blev iofs 4 grejer i förra veckan.. dans, ett baspass, ett danspass och 1 promenad... denna vecka bara dans hitintills..fast det blir nog ett pass på torsdag. *kram*

2008-01-15 @ 23:13:13
URL: http://spooky78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback