Lördag

Igår var jag på fest med jobbet. Vi var till Skansen och Sollidens restaurang. Jättegod mad och bra underhållning. Det var kanonkul! Jag dansade och umgicks och hade sååå trevligt hela kvällen! Magnus Carlsson uppträdde.
Sent blev det ju förstås. Vi var tillbaka i V-ås vid 01:30 och jag kom väl isäng runt 02:30 *gäääsp*. Men förutom att jag är trött idag så mår jag bra! Liiiten tendens till huvudvärk bara.

Idag är det regn och åter regn ute. Jag skulle vilja pyssla men har inte riktigt hittat inspirationen. Vi får se.

Jag har iallafall blivit utmanad av Mette:

Tre namn du går under: 1.Camilla     2.Milla    3.Bambi *asg*

Tre saker som skrämmer mig: 1.Att det finns onda människor som kan göra vad som helst, när som helst...  2. Hotet mot vår miljö 3. Att det ska hända mina barn något

Tre saker som jag har på mig: 1. Mjukisbyxor   2. strumpor    3. långärmad tröja

Tre sanningar: 1. Jag älskar sol och värme  2. Jag gillar karaoke    3. Jag älskar min familj över allt annat!

Tre saker jag verkligen vill ha: 1. Ett stort pysselrum     2. Massor med pengar.    3. Mer tid

Tre pysslare jag skickar vidare dessa frågor till  1. MOE   2.Berith     3.leamon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback