Mors Dag-kort

Här kommer två nya kort. Jag har använt mig av samma upplägg på båda korten.




Jag har även gjort 2 kort till med samma tema och upplägg men dom lägger jag in senare.

Snart ska jag iväg och jobb ett kvällspass. Jag hade lite planer på att cykla till jobbet men sen kom jag ju på att jag ska på ett möte först och därifrån har jag ont om tid så det får bli bilen.
Jag var på en cykeltur i morse efter jag lämnat barnen. 6,5 km cyklade jag.
Jag fick ont i benhinnorna under promenaden i söndags och ska gå 5:an imorgon så därför fick dagens motion bli en cykeltur. Vill inte ha ont imorgon.
Nåja, nu ska jag göra lite nytta innan jag måste iväg.
Ha det gott!!

Kommentarer
Postat av: Berith

Sååååååå fina...wow

Postat av: Camilla / Smörblomman

Oh, så fina! Vad duktig du är!!

2008-05-20 @ 20:44:18
URL: http://camillaslillasida.blogspot.com
Postat av: Mia

Jättefina! Trots samma upplägg blir de så olika pga de olika färgerna.



Kram!

2008-05-20 @ 23:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback