Soligt och skönt och milla har vårkänslor...!

Vilket väder!! Jag började dagen med en cykeltur till mamma (från C:s skola ca 5,2 km) och där blev jag bjuden på kaffe och en trevlig pratstund. Cyklade sedan hem igen (ca 4 km) så även idag har jag fått in en dos motion. Det känns jätteskönt!! Jag blir verkligen pigg av att röra på mig.

På eftermiddagen har jag varit på lillskruttans dagis där de hade "Vårsalong" och visade upp alla kreativa skapelser. Dom är ju så duktiga! Lite fika blev det också och en trevlig pratstund med personal och andra föräldrar.

Ibland måste jag liksom stanna upp och bara känna efter! Vilket underbart liv jag har! Jag är så lycklig! Så klart det finns motgångar och diverse trista händelser, jag har haft några tuffa månader med mycket sjukdomar men i det stora hela... jag är lycklig! *myyyyser*
Undrar om det är såna här känslor man kalla vårkänslor... *hihi* Just idag känner jag för att göra som Ronja Rövardotter... gå ut i skogen och skrika ett VÅRSKRIK!!!!! AAAAIIIAAAIIAAAAAA!!!  *crazy*

Här är ett till kort.

Kommentarer
Postat av: Berith

Jag har också haft en sån där dag när allt bara känns BRA. Tack själv för fikastunden!

Jättefint kort med våriga känslor...precis som våra!

Postat av: Mia

Vad glad man blir av att läsa ditt inlägg! Det börjar nästan sprätta i kroppen på mig med. =) Så himla sött kort du gjort också.



Vårkramar!

2008-05-23 @ 09:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback