Tisdagkväll

Jag har klippt mig ikväll!! Sååå skönt! Inte så mycket på längden men håret är genomklippt och lite mer uppklippt än innan. Jag är jättenöjd. Det var så slitet i topparna innan så det känns ljuvligt att dra fingrarna genom håret utan att fastna *s*.
Jag kämpar på med motionen. I morse gick jag 5:an igen. Det har verkligen blivit ett gift nu. Jag längtar efter mina promenader och det är inte mycket som kan stoppa mig. Visst känns det motigt vissa gånger men det är ju så skönt efteråt och jag ser ju resultat!

Idag var min vän Spooky här och mumsade jordgubbar med mig. Åh, vad det var gott och så skönt det var att snacka bort ett par timmar. Tack vännen! Vi får försöka ses lite oftare!

Lite nytt scrappat finns också men jag har inte hunnit fota än.

Tack för era gulliga kommentarer om våra bröllopsbilder. Det blev inte så mycket firat men vi fick ett par barnfria timmar på eftermiddagen så då åkte vi till stranden och åt glass och bara mös tillsammans. Jätteskönt var det! Kvällen tillbringade vi hemma tillsammans med barnen och det var trevligt det med! Kvalitetstid!!

/Milla

Kommentarer
Postat av: Berith

Kvalitetstid är mycket värt i vårt stressiga samhälle!!

Postat av: Anonym

Skulle också behöva klippa mig...



Vilka fina bröllopsbilder på dig och din man!

Ni är ett jättefint par!



Jag har utmanat dig i min blogg... :)



KRam

Mette

2008-05-14 @ 18:34:21
Postat av: Bettan

Jättefina bröllopsbilder.

Här är det en till som behöver klippa sig. Att det alltid skall vara så svårt att komma iväg.

Ha en underbar helg vännen. KRAM

2008-05-16 @ 12:42:35
URL: http://bettansblog.blogspot.com/
Postat av: Åsa/asamia

Massor av fina foton och fina kort fanns det här inne nu, har inte varit in här på länge - datorn har fått vila lite ett tag.

Ha en bra helg!

2008-05-16 @ 20:49:33
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Tina J

Ni var jättefina på fotona - det är roligt att få fira sina bröllopsdagar! :-)



Härliga bilder från stranden också!

2008-05-17 @ 09:35:15
URL: http://tinajohansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback