Ny skiss hos Pappersvinden

Ja, då var det ny vecka igen då. HÄR hittar du veckans skiss hos Pappersvinden och här nedan är min tolkning.



Nu bär det snart iväg till jobbet efter en skön ledighet på 4 dagar. Idag är allt grått, kallt och lite trist så helst skulle jag kura ihop mig i soffan med en filt och en bra film. Men det valet finns ju inte så det är bara att bita ihop. Jag känner mig så otroligt trött och lat just nu. Eller jag har gjort det i nån vecka. Jag vill ha ork och energi! Ho ho, någon som har en skvätt över?

Kommentarer
Postat av: Berith

Men söta goa Milla, du har ju skapat jättemycket på sista tiden. Det är väl att ha ork och energi. Dessutom har vi varit ute på lååånga sköna skogspromenader och då fanns orken där!

Kramas

Postat av: pillan

Här kommer lite ork!! svosch

Det var det sista jag hade....



Kram

2008-09-15 @ 20:56:09
Postat av: Ammi

Vilken snygg Lo, och fotona bara strålar av glädje :-)

2008-09-15 @ 22:22:11
URL: http://www.ammi76.blogspot.com
Postat av: Spooky

Duktiga du ... denna gillade jag supermkt..speciellt alla söta detaljer.. fjärilen...blommorna.. :) Jag har minsann oxå något att visa snart - men inte imorgon för då hinner jag bara hemom innan det är kursdags :( kram

2008-09-15 @ 22:31:35
URL: http://spooky78.blogspot.com
Postat av: Mia

Superläcker!! Tyvärr har jag ingen extra energi att dela med mig av...det lilla jag har behöver jag själv! =) Fattar inte att man måste bli så trött så fort det blir höst!



Kram!

2008-09-16 @ 20:32:39
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback