Feber...

A fick feber och huvudvärk i lördags och det håller i sig. Igår fm trodde jag det vänt men sen steg febern igen och ligger på envisa 38,5. Huvudvärken är bättre för henne iallafall och idag är hon ganska pigg trots febern. Fast dålig aptit och hiskeligt uttråkad! Rena tortyren att tvingas vara inne när snö och sol lockar ute :(

I morse sa hon en rolig grej. Hon kom med handen för munnen och såg lidande ut.
-Vad är det? undrade jag
-Jag har ont i mina gluggar!!
Dvs där de tappade tänderna suttit. Hahaha, vilket skönt uttryck!!



Efter frukosten pysslade vi lite ramar som hon fick i present förut. Det var skoj och de blev jättefina. Hon är verkligen inte lätt att vara till lags idag men med oäääändligt med tålamod så går det bra!
Nu ska jag ta kameran och ge mig ut en kortis. C är ute och gräver i snön :)
Jag har framkallat lite nya kort så kaaanske jag ger mig in i scraphörnan en sväng sen :)
Förresten! Ikväll kommer våra nya sängar!!! Weeeehoooo! Inatt ska jag sova som en prinsessa!

Kommentarer
Postat av: Berith

Nejmen hur söt kan man vara på en skala...

Postat av: Anna

Mosters goding.. åh va avis jag blir.. vill oxå ha ny säng =(

2009-12-16 @ 23:29:32
Postat av: Berith

Ny säng vore inte dumt...he he

2009-12-17 @ 08:46:12
URL: http://beriths.blogg.se/
Postat av: Moster

Hoppas den nya sängen är bra.

Är ni friska nu allihop?

Ha det bra.

2009-12-20 @ 12:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback