julefrid

Ja, den har faktiskt infunnit sig till en viss del. Jag har inte fallit för julstressen i år. Visst är det körigt men jag är inte stressad. Och det är underbart!! Vi är nästan klara med allt. Jag har nån enstaka julklapp kvar bara och så lite matförberedelser. Vi ska fira hemma hos oss i år! Mysigt!

Ikväll har vi varit hos min syster och sambo och firat lite jul i förtid. Jättemysigt och hon hade lagat lasagne. Såååå galet gott! Hon är verkligen en mästare i köket!

Barnen fick tända varsitt tomtebloss. Det är spännande!
Nu ska jag snart krypa ner i sängen för imorgon ringer klockan 5:50. *Gäääsp* Alla är friska för tillfället även om C är lite förkyld och hostig. Jag hoppas vi får vara okej över jul!
Efter arbetspasset imorgon ska julefriden få infinna sig på allvar. Mysa, slappa, umgås och äta gott ska vi göra! Och njuta av några lediga dagar tillsammans. Med snö ute och en spolad skridkoplan ett stenkast bort. Vardagslyx på hög nivå!

Kommentarer
Postat av: Berith

Vi ses på julafton!

Postat av: Carina

Tusen tack för det jättefina julkortet.

Önskar dig och din familj en riktigt God Jul.



Kram

2009-12-24 @ 10:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback