Bandy och lägesrapport

Igår hände en liten incident här hemma. Jag hittade nämligen en kvarglömd termos med choklad i Colins bandyväska... från i lördags. Behöver jag säga att det luktade såååå surt!! *Bläää* (Dumma pappa F att glömma så) Den hade dessutom råkat välta så det sura hade läckt ut på Colins bandykläder... Allt åkte in i tvättmaskinen och i all hast missade jag att ta ur skydden ur Colins Kosabyxor... Oj oj oj... Men den här gången hade jag turen på min sida och allt överlevde tvättmaskinen!!
Gissa om en viss kille var sur på mig när han skulle ut och lira bandy på eftermiddagen och kläderna hängde på tork!! För det förstår väl alla att man inte kan åka skridskor utan full utsyrsel?? Hallå liksom ;)


Inte lätt att vara sportmorsa här inte...
Nu har jag hämtat ut mer hostmedicin åt Amanda iallafall. Hoppas hon får sova inatt! Temp-checken för en timme sen stoppade på 38,1 och då blev det nerstoppning i säng, film och vila. Nu sover hon lilla gumman. Skönt. Hon har hostat lite mindre nu på eftermiddagen iallafall.

Man blir faktiskt lite korkad av för lite sömn *S*. När jag var till apoteket sprang jag även in på Willys och handlade ritpapper och glass (gott i svidig hals), åker hem, parkerar bilen och börjar gå hemåt. Utan kassen... Den stod ju så klart kvar i bilen. Idag får jag ha koll på mig själv (hjälp någon) så jag inte glömmer något väsentligt nånstans (glass tex ;)
Nu håller jag mig inne... för allas säkerhet!

Kommentarer
Postat av: pillan

tur att den stod kvar i bilen och inte i affären ;-)



Klartecken från bossen, jag sticker imorrn!

Kram

Postat av: Berith

Ja du stumpan, du har väl fått din beskärda del och lite till! Hoppas lillstumpan piggnar till nu, längtar efter er!!

2009-02-04 @ 21:23:30
URL: http://beriths.blogg.ses.blogg.se/
Postat av: Spooky

Det fattar du väl att han måste ha alla kläder .. juh.. och förresten att du vågade ta bilen överhuvudtaget ;o)

2009-02-04 @ 22:29:25
URL: http://spooky78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback