Utmanad och värsta hostan

Jag har blivit utmanad av Pillan att skriva 5 saker som jag ska göra under 2009... hmmmm

*Träna regelbundet
*Lära mig att fota helt manuellt
*Fixa i ordning sovrummet (tavlor, ut med en gammal hylla osv)
*Se till att få mer kvalitetstid med min man
*Bli bättre på att få tid till vänner. Planera!!

Nu utmanar jag dig som läser här att svara i din blogg!! Skriv en kommentar här så jag kan kika :) Har du ingen blogg? Svara här i kommentarer.

Vilken natt! Stackars barn säger jag... hur sjutton kan man få en sån vidrigt, hemsk hosta som Amanda fått? Hon har verkligen hostat hela natten, hela tiden. Alldeles uppgiven lilla gumman för hon kunde ju inte sova :( Fy så jag lider med henne! Ringde läkaren idag och ska få Ventoline utskrivet att ta i kombination med Lepheton. Hoppas, hoppas det hjälper!! Lilla sötskruttan vad hon ska drabbas jämt!
Nu ska mamma Milla ge sig in i en dusch och se om det går att piggna till en liiten aning.

Kommentarer
Postat av: Berith

Lilla snuttgumman! Hon är ju lik mig i så mycket, ska hon nu få min besvärliga förkylningshosta oxå. Det önskar jag inte!!! BASTA

Krama om henne från mig!

Postat av: pillan

Hon har kanske fått Lowes hemska hosta! Men de har ju inte träffats....s

Jag hoppas medicinen hjälper!

Är jag med i dina planer på 2009, "mer tid till vänner"? hihi

Kram

2009-02-04 @ 10:56:55
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback