Kallt!!

Idag är det en väldigt kall tisdag minsann! C har varit hemma igår och idag för han är jätteförkyld. Idag är det lite bättre men han är väldans snorig. Imorgon ska han gå till skolan men han slipper fritids för F är ledig imorgon och ska vara med honom i skolan. Det blir kanon!
Han är såå rastlös här hemma ;)
Jag jobbar ons-fre och på fredag efter jobbet ska jag följa med mamma och kika på lokalen vi ska vara i på lördag då hon fyller 60! Ska bli jättetrevligt att samla släkt och vänner för lite trevligt umgänge. Ser fram emot det.
Helgen är ledig helg och inte så galet mycket att göra. Skönt! Hört ryktas att det är ponnytävlingar på Hamre så jag kanske tar med Mandis dit en sväng om det hinns med.
För övrigt njuter jag av sol men svär över snö och iskalla vindar. Brrrr. Å scrappar gör jag. Bevis kommer snart.
Nu måste jag komma på nån trevlig kvällsmat.
Vinkevink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback