Planering?

Jag har precis jobbat hela långa helgen och inser att jag inte är ledig förrän på onsdag... och då fyller jag år *S*. Vilken schysst planering! Haha, dessutom jobbar jag likadant nästa helg fast då slutar jag iallafall 20 på kvällarna. Men även då fortsätter jag jobba mån o tis... Jag måste haft tillfällig sinnesförvirring när jag la mitt schema. Hå hå ja ja. Bara att bita ihop och åka till jobbet igen då.
Barnen är på fritids idag och på fredag. Annars är de lediga i veckan. Skönt för dom att inte behöva gå så många, långa dagar. Kanske var så jag tänkte när jag la schemat ;) Barnens bästa så klart!! Hihi.
Än är det faktiskt några veckor kvar av sommaren och än har iallafall inte jag gett upp hoppet om lite mer sommarvärme. Fast idag är det väldigt grått och vått.
Sommaren, kom tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Berith

Vi får hoppas augusti tar sig i kragen och visar sig från sin allra bästa sida....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback