Ponnylivet

Ikväll fick vi tillfälle att följa med till stallet och titta på Mayas lilla raket Misty :) Så underbart söt och tuff ponny! Mandis fick låna Kate och rida och jag var med med kameran i högsta hugg :))

Amanda på Kate.


Maya på Misty

Vi har varit till min kära syster ikväll och blivit bjudna på jäääättegod mat och ännu godare efterrätt. Hon är så GRYM i köket! Vi tog cyklarna dit efter en massa tjat från en viss dam som just fått en ny cykel ;). Det gick så bra så att cykla.
Imorgon är det bandyläger för C. Det var tveksamt länge om han skulle kunna vara med eller inte eftersom han är förkyld med hosta. Men peppar peppar så har han piggat på sig ordentligt under dagen så det ser ut som att det kan funka... det är ispass direkt på morgonen sen är det teori och massa trevligheter resten av dagen så jag tror det kan gå :) Vi får hålla tummarna.
Själv tänkte jag unna mig en ordentlig sovmorgon!!
God Natt :)

Kommentarer
Postat av: Berith

Så fina de är, både hästar o tjejer :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback