Skoltjej

Nu har hon börjat första klass vår minsting :) Massor med pirr i magen och fniss. Hon trivs och tycker det är jätteskoj och vi är så glada för det!
Vi har så smått kikat efter ny cykel också eftersom hon vuxit så mycket under sommaren. Vi vill ju helst inte köpa ny cykel utan helst en bättre begagnad eftersom det behöver bytas upp i storlek med jämna mellanrum ;)
Så igår dök det upp en alldeles perfekt cykel på Blocket, en röd cresent med 3 växlar, och Fredrik var snabb och ringde direkt. Den VAR verkligen perfekt och Mandi strålade som en sol när hon cyklade till skolan idag. Hon cyklade ifrån sin stackars förkylda, krassliga mamma ;) "Trean är snabbast, mamma" upplyste hon.

Mobilfoto (C) Milla

Ja, och jag är ju då rätt ordentligt förkyld. Hes, svid i halsen och snorig. Jag är ändå hyfsat pigg så jag ska jobba idag så får vi se vilket håll det går åt. Förhoppningsvis vänder det så jag slipper sjukskriva mig.
Nu lite te innan jobbet. Med honung. Mums!

Kommentarer
Postat av: pillan

Vilken perfekt cykel för Mandis!!!!

Skönt att hon tycker det är så skoj i skolan.



Kram & krya på dig!

Postat av: Anna

vilken fin cykel.. duktiga Mandis.. Moster stolt =)

2010-08-25 @ 21:38:00
Postat av: Berith

Kanoncykel!

Krya på dig dotra mi! Skickar styrkekramar!!!

2010-08-27 @ 18:39:52
URL: http://beriths.blogg.se/
Postat av: Hanna

så sööt!=D

2010-08-27 @ 19:33:09
URL: http://hannazlife.blogg.se/
Postat av: Dobedesign

Hej! vi fixar just nu gratis bloggdesigner, svara så fort ni kan!



www.dobe.nu

2010-08-27 @ 19:41:58
URL: http://dobe.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback