Sköna söndag

Vi städar, bygger, slappar, umgås, hostar och snörvlar :) En ganska skön dag faktiskt. Vi har hunnit lite längre på förrådet. All målning är klar. De flesta gipsskivorna på plats. Toppen! Så är jag ledig även nästa helg så då hinner vi lite då med.
Amanda har blivit förkyld nu och hostar som bara den. Stackaren. Hon är väldigt nöjd med tillvaron ändå idag. Hon pysslar på sitt rum, leker och lyssnar på musik. Härligt!
Colin har hjälpt till att städa och nu hämtar han ork till fotbollsmatchen om ett par timmar. Han är mycket bättre i förkylningen. Jag blir långsamt bättre jag med fast jag är långt ifrån bra. Seg förkylning.
Fredrik verkar ha klarat sig. Hoppas vi iallafall :)
Vad gör ni andra en söndag som denna?


Kommentarer
Postat av: Berith

Måndag morgon och en hals som svider rejält, ett ont huvud och en lite snuvig näsa. Med andra ord, en förkyld mamma....suck.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback