Tisdag morgon

Idag har vi haft sovmorgon, jag och barnen. Det är mysigt! Vi tittar på Sommarlov på tv och äter frukost i vardagsrummet :)) Kvalitetstid!
Snart ska barnen iväg till fritids och sen ska jag till jobbet. Jag ser fram emot en ledig dag imorgon!
Jag har fått höstkänsla... det är grått och regnigt och lite småkyligt ute. Snart är vintern här igen. Fast de olika årstiderna har ju sin charm :) Jag gillar nog ändå sommaren bäst.
Tur att jag har alla härliga foton och minnen från vår ljuva sommar vi hade under vår semester!

Trevlig tisdag önskas. Kika gärna in på min
mammas blogg och se min dotter åka traktor ;)

Kommentarer
Postat av: Berith

Vilken otroligt fin bild. Fångad precis i rätt ögonblick....fantastiskt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback