Ledig tisdag

Jag brukar aldrig vara ledig på tisdagar. På mitt fasta schema jobbade jag alltid tisdag så den här lediga dagen känns helskum ;). Vad ska man göra då? Egentligen borde jag komma igång och träna men jag har inget sug alls idag tyvärr.  Kanske jag kan hitta motivationen att slänga på min core-video här hemma en sväng :)
Ikväll ska jag åka med Colin och Adam på bandyn. Jag har inte sett en träning på länge nu så det ska bli roligt!! Under tiden stannar Amanda kvar hos Adams lillebror Olle. Så himla praktiskt att lillasyster och lillebror till bästisarna också gillar varandra! De går i samma klass de också. Hihi. Igår hade jag med mig alla 4 hem och det fungerar jättebra. Huset är tystare med de 4 än med bara våra två :)

Nåja, idag då... hmmm.. kanske jag skulle ge mig på att tokstäda mitt scraprum? Det ser HEMSKT ut där inne.
Här kommer en LO iallafall. Jag har scrappat!!

Kommentarer
Postat av: Berith

Så himla läckert! Först trodde jag du hade gjort en laptop nere till höger!! Men sen såg jag att det prickiga var ett band...Ögonen bedrog mig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback