Skogspromenad

Idag på förmiddagen tog vi en promenad till skogen jag och A. Vi var ute en timme. Vi följde djurspår, letade efter Pomperipossa och smög i trollskogen :)
Vi hittade ingen Pomperipossa och inga troll. Men vi hittade massor med djup snö, grankojor, djurbajs och olika spår. Skönt ute!

Imorgon blir det jobb för mig och skola för A som har haft magsjuka. Som tur var blev det bara 1 vända med "urkel". Puuuh. Det var natten till igår så jag hoppas vi andra klarat oss :)
Varför finns det magsjuka?

Kommentarer
Postat av: pillan

Kanske för att man ska bli smalare efteråt....eller för att man ska få sona för sina synder.....fast nu menar jag varför det finns magsjuka på vuxna. Barn är ju söta och oskyldiga! :-)

Postat av: Berith

He he,man undrar. Skönt att det inte blev värre!

Söt tjej är hon den lilla stumpan!

2010-02-04 @ 07:07:59
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback