Ledig lördag

Igår kväll hade vi mys tillsammans i familjen. Vi åt gott och drack gott. Idag har jag lite ont i huvudet faktiskt. Men det beror inte bara på alkohol utan en hel del på förkylningen som väckte mig inatt. Ont i halsen och täppt i näsan. Men men det är bara att kurera sig och bita ihop. Idag ska vi åka och handla isolering och material så vi kan isolera innertaket på förrådet. Förhoppningsvis kan vi hämta lite lagerhyllor också så vi kan organisera där ute. Jag har glömt bort att visa det färdiga resultatet efter ytterväggsbytet. Så här blev det.


Dessutom har jag gjort en liten makeover av våra trista köksstolar. Så här ser de ut numera ;)


Nu är det bäst att sätta fart :)

Kommentarer
Postat av: Anna

åh va ni är kreativa... =)

2010-10-05 @ 19:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback