Sommarminne

Idag är det kallt, lite gråmulet och väldigt höstigt. Jag tittade igenom lite mobilfoton som jag la in i datorn och då hittade jag lite bilder från i somras. Jag, Fredrik och Amanda åkte ner på stan för att titta i slottet. Amanda är jätteförtjust i slott. Men det fanns ingenting kvar för besökare i Västerås Slott så vi kom inte in nånstans där tyvärr. Istället promenerade vi upp till vackra Domkyrkan och kikade in där istället. Där hade dom gjort iordning en barnhörna där barn kunde klä ut sig och pyssla. Jättemysigt var det :)


På väg mot Västerås Slott


Mot Domkyrkan istället :)


Amanda i barnhörnan inne i kyrkan.

Kommentarer
Postat av: Berith

Hon är och förblir en prinsessa, med eller utan krona!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback