En helt vanlig onsdag...

Jag är ledig från jobbet idag och som vanligt så har jag nästan hela dagen fullspäckad med saker. Som nu... webb-stund ;) Jag ska klippa mig idag! Det ska bli fantastiskt skönt för topparna är ganska så slitna. Sen ska vi hälsa på min mormor och ikväll är det ridning för Amanda. Tur att man inte behöver sitta och rulla tummarna.

Idag är vi vinnare av veckans bild i VLT. Eller Colins bild rättare sagt. Det var han som lyckades fånga den galna strutsen i förra inlägget. Han är makalöst stolt idag må ni tro och släpade med sig tidningen till skolan :)) Jag håller tummarna stenhårt att han vinner på trisslotterna som kommer med posten i dagarna.

När jag nu hade en liten webb-stund här på morgonen så lyckades jag hamna på en blogg jag inte varit på förut. En väldigt rolig blogg som verkligen är värd ett besök. Så ta och titta in hos
Ketchupmamman och få dig ett gott skratt!


Kommentarer
Postat av: Spooky

Missade bilderna i VLT måste kika då ju.. Grattis till Colin. Visst är den bloggen underbara =) kram

Postat av: Anonym

Stort grattis till duktiga killen! Det var inte lite de skrev om bilden!!!



Kramisar

2010-09-24 @ 08:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback