Logik?

Jag har inflammation i min vänstra axel. Det gör ont och jag sover rätt dåligt. Ingen fara annars, jag jobbar och är igång men tröttare än jag brukar vara. Så idag började båda barnen 8:10 på morgonen. Colin cyklar ju själv till skolan varje morgon och Amanda har börjat senare tills nu så henne har vi följt med till skolan och hämtat efter skolan. Varje dag tjatar hon om att hon vill cykla hem själv från skolan. Hon är minsann stor nu.
Så idag.. trött som jag var .. så tänkte jag att de kan ju cykla tillsammans till skolan så slipper jag ge mig iväg ut. Så jag säger:

- Amanda, idag tänkte jag att du och Colin får cykla själva till skolan eftersom ni börjar samtidigt.
Amanda tittar på mig som om jag var galen och säger:
-Nej, jag vill att du ska följa med mig, jag har ju faktiskt precis börjat i ettan ju....

Ge mig logiken i den ;) Hem går bra, men inte dit?? *Fniss* Tack och lov har jag en underbar man som genast erbjöd sig att möta upp damen i fråga vid skolan och följa med henne in. Alla nöjda och glada om än något förvirrade över hennes resonemang ;) Det är aldrig långtråkigt med barn runt sig :))

Kommentarer
Postat av: Berith

He he, hennes kommentarer är obetalbara. Den som jag älskar är: "Mamma, i hjärtat, där bor kärleken". Den kommer jag att bära med mig för resten av mitt liv. ♥Underbara prinsessa♥

Postat av: Anna

Ha ha sötfröken..!! Hon är ju bara så go!

2010-09-11 @ 22:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback