Mellanlandning

Jag jobbar dubbelpass idag. Först sjukgymnastik i bassäng med 2 av brukarna på förmiddagen, sen hem och luncha och vidare till jobbet för ett em/kvällspass. Det är lite smådrygt med såna dagar men jag lägger hellre passen så för då får jag ju fler lediga dagar. Jag blir ledig fre, lör, sön nu nämligen :) Och det är jätteskönt!

Vi har varit jättemycket ute i skogen sista veckorna, jag och mina troll. Det är så mysigt att bara strosa fram och njuta. Vi tittar på svampar, aktar oss för stora flygande insekter, hittar konstiga saker, skrämmer slag på en hare och hittar en ekorre högst uppe i en tall. Jag älskar våra skogspromenader!!

Fotad med 70-300 objektivet, full zoom. Så denna lilla kurre satt i ett HÖGT träd ;) och släppte ner kott-delar i huvudena på oss...


Kommentarer
Postat av: Berith

Det är dessa ögonblick som ger livskvlité!

Kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback