Mina barn...

Jag har världens knasigaste ungar. Och världens goaste. I onsdags ringde jag hem till Colin som var själv hemma:

RING!!
-Hej, det är Colin.
-Hej, det är mamma. Vad gör du?
-Jag stickar och lyssnar på musik.

Hahaha, så klart?!

Tidigare på onsdagen var vi till min mormor och hälsade på och då var min moster där också. När vi åkte därifrån skjutsade vi henne till stationen. På väg från stationen säger Colin:
-Mamma. Din moster... hon är nästan som gammelmormor...
så där snäll liksom... ❤

I morse kom Amanda in till mig och kröp ner i sängen. Då frågade jag om hon mådde bra och om hon sovit gott.
-Mmmm, jag har sovit jättegott. Men jag känner mig lite skrynklig i halsen idag...

❤ Jag älskar er mina små troll ❤



P.S. Jag måste nog muta min son så jag får fota honom lite oftare ;) D.S.

Kommentarer
Postat av: steff

haha, ja barn är underbara :) galet med kommentarer som man bara måste avguda :)

Postat av: Anonym

He he, de små godingarna! ♥kärlek♥

2010-09-25 @ 20:37:08
Postat av: Anna

Underbara ungar =) mosters troll! Älskar er!

2010-09-26 @ 13:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback