Blommor, snörvel och vårvärme

Förkylningen har just nu intagit mig och Colin med svidande onda halsar och snuviga näsor. Elände! Meeen det går ju över och jag vägrar sitta inne när det är vårvärme och sol ute så jag släpade med mig mina slitna barn och mig själv på en saftutflykt till Björnön.
Det var faktiskt jätteskönt, så underbart skönt i luften. Vi fikade på bryggan och gick en liten fotopromenad i spåret. Amanda badade ena foten, med sko och allt ;-) Det var kallt påstod hon... *hihihi*. Hon gjorde som Ronja Rövardotter, hon aktade sig för att trilla i Mälaren ;-)









Nu är barnen och jag helt slutkörda så nu slappar vi järnet. Sen ska F och jag till Ikea och leta vardagsrumsbord. :-)

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie aka Jozebelle

Underbara foton, hoppas ni kryar på er snart.

Postat av: Berith

Åh vilka fina vårbilder!

2011-04-19 @ 19:09:10
URL: http://beriths.blogg.se/
Postat av: Anna

sötisar! Underbara vårbilder av en duktig fotograf!

2011-04-19 @ 21:34:36
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback