Misty

Den finns många hästar och ponnier i världen. Jag har träffat på många i mitt liv och ibland träffar man på dom där som har det där lilla extra. Misty är en underbar liten ponny. Väldigt pigg och framåt men sååå go!!
Idag tillbringade vi eftermiddagen i stallet medan Colin var på schack. Vi har mockat, fixat och donat. Och Manda har ridit. Först en långsväng i Björnöskogen och sen en liten sväng i paddocken och så avslutade vi med den obligatoriska skrittrundan :-) Jag har jätteont i halsen och är väldigt förkyld men med lite Alvedon och nässpray så hade vi en ljuvlig eftermiddag i stallet trots krämpor ;-)
Visst är hon bedårande, lilla Misty!





Ikväll har vi grillat hamburgare och ätit tillsammans. Mysigt. Skönt när barnen har lov. Även jag får lite ledigt ett par dagar nu men sen jobbar jag hela påskhelgen.
Nu lite mys med barnen innan de ska sova. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Berith

Det är inte klokt vad hon är lik dig när hon sitter på hästen, skulle kunna vara du för X antal år sedan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback