Ponnyvecka

Den här veckan är det hästar 3 dagar i rad. I går red Amanda igen ett tillfälle som vi missade på sportlovet, idag ska vi sköta Misty och imorgon har hon sin vanliga ridlektion. Hoppas hon inte blir sjuk bara, hon är förkyld.
Igår red dom ut i skogen först och jag promenerade med. Plötsligt blev det ett fasligt liv på all ungar och jag förstod snart varför.. En läskig svart huggorm låg ihopringlad på en sten. Hua! Jag rös i hela kroppen!


Det har verkligen blivit vår. Igår var det otroligt varmt och skönt ute och det ser helt okej ut idag med. Jätteskönt!

Träningen går sådär... jag kommer iväg ca 1-2 gånger i veckan och jag skulle vilja iväg ca 3 gånger per vecka. Men tiden finns helt enkelt inte. Det är bara att gilla läget och blicka framåt, det kommer att lugna ner sig.
Jag promenerar mycket iallafall och det är ju en bra vana ;-)
Nu lite tvättfix innan gymet öppnar om 25 minuter. Idag ska jag ta cykeln till gymet så är jag uppvärmd och klar :-D
Trevlig Tisdag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ucha!! Ormar i det fria är creepy! All träning som blir av är bra träning ;) Promenader är oxå kanon! Men förstår vad du menar! =) kram

Postat av: Berith

Aj aj aj, förstår att de blev rädda!

Ska komma igång m träningen jag med bara det här med stämbanden ger sig...:-(

2011-04-12 @ 17:16:22
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback