Januari 2011

December svischade förbi i raketfart och plötsligt var det nytt år. Fast december förde med sig många trevliga saker. Det bästa av allt var att det föddes en ny fantastisk liten människa. Lilla Agnes, min ljuvliga systerdotter. Kärlek vid första ögonkastet vill jag lova! Här är hon 5 dagar :-)


Julen kom och gick och nyår likaså. Vi hade gäster hemma under jul och nyår och det var jättetrevligt. Nyårshelgen spelade vi bort ;-) Xbox Kinect säger jag bara, hahaha. Träningsvärk och gapskratt.
Jag har ett träningsspel till Kinect också. EA Sports Active 2. Man har en personlig tränare som pressar en till sitt yttersta, hehehe. Jag har tränat 3 pass hittills och MY GOD vad det är jobbigt. Men det verkar effektivt för jag svettas och flåsar så nån nytta gör det nog. Dessutom är det faktiskt roligt :)
Idag fick jag boxas. Det var kul!! Här är en bild från nätet för hur JAG ser ut in action det får bara min familj se ;-)


Jag är numera en iPhone-nörd och har hittat en skitbra app som jag använder mig av. RunKeeper heter den och den kan via GPS mäta när jag är ute och promenerar. Skitbra! Då har jag ju koll på hur långt jag gått och hur lång tid jag tog på mig. Perfekt. Nu ska det bli ordning på soffpotatisen Milla!


Kommentarer
Postat av: Berith

Duktiga Milla! I morgon kollar vi in nya tjejgymet Curves så får vi se vad det är!

Postat av: Anna

Duktiga du!! Ska nog införskaffa de där träningsspelet. :)

Åh vilken fin bild på min älskade lilla sötnos.. 5 dgr bara! Nu är hon 5 veckor. Går sjukt fort. Får ju fan ångest över hur snabbt d går! Kram!

2011-01-10 @ 18:09:42
Postat av: Anna

Duktiga du!! Ska nog införskaffa de där träningsspelet. :)

Åh vilken fin bild på min älskade lilla sötnos.. 5 dgr bara! Nu är hon 5 veckor. Går sjukt fort. Får ju fan ångest över hur snabbt d går! Kram!

2011-01-10 @ 18:10:20
Postat av: pillan

runkeeper är skitbra! använder det när jag springer...

är oxå sugen på kinect, men som sagt, vi kan inte ha allt =(



Duktiga du! KRAM

2011-01-10 @ 22:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback