Nervositet

Mandi var så pirrig igår kväll så hon kunde nästan inte sova! Varför? Första poolspelet i fotboll idag ;) 4 matcher spelade dom. 2 vinster och 2 förluster. Jätteduktiga tjejer och Mandi var så nöjd!


Sen var det hästhoppning på baksidan igen. Amanda på käpphästen Alea var felfria de flesta gångerna. Sen kom Moa och lekte, jag menar tävlade också ;) Underbara ungar, vilken fantasi de har :)

I fredags var jag och många med mig på Orkidefesten i Alvik. Caremas årliga fest och det var jätteroligt. God mat, roligt sällskap och helt okej underhållning. Länge sen jag hade så kul!
Det var inte riktigt lika kul igår... liiiite sliten var jag ;) Jag mådde inte dåligt men jag var så enormt seg hela dagen.
Nu kommer en ny vecka med bästaste Colins 10-årsdag bland annat. Min stora kille!

Kommentarer
Postat av: Anna

Duktigaste sporttjejen! <3

Postat av: Berith

Finaste, goaste tjejen!

2011-05-23 @ 10:06:54
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback