Torsdag

Jag älskar kyliga höstmornar när solen skiner och det är frost i gräset. Speciellt när jag har en liten lurvig krabat som gör mig sällskap på promenad och njuter lika mycket som jag. Underbart.
Denna j-a nackspärr tar udden av det hela tyvärr, det börjar iallafall bli bättre men tyvärr har natten varit rätt sömnlös. *gäsp*. Nån som sovit gott är Chicko som sovit hela natten i vår säng. Ett riktigt litet gostroll. Kommer bli väldigt tomt när han åker hem igen.
Nu ska jag tappa upp ett varmt bad och fortsätta kurera nacken.


Kommentarer
Postat av: Anna

Va mys med lilla chicko där :)) hoppas nacken blir bra snart! Kram! Snygga namnlappar i tidigare inlägg btw! Du är duktig du!

Postat av: Berith

Vilket litet charmtroll!

2011-11-18 @ 10:33:46
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback