Ner som en pannkaka...

Besöket hos sjukgymnasten var bra. Tydligen beror mina ryggbesvär på mitt bäcken som är lite rörligt efter sista graviditeten. Bara att träna precis som jag trodde. Men jag ska jobba med de djupliggande magmusklerna istället för de stora magmusklerna. Det krävs viss teknik men med lite koncentration ska det nog gå bra ;)
Träningen går bra och jag är faktiskt iväg kontinuerligt.
Tyvärr så blev det platt fall natten till igår när jag drabbades av magsjuka. Fyyyy vilken otäck åkomma!! Fick inte i mig något annat än vätska på hela dagen igår ända tills min kloka man gav mig lättsaltade potatischips. Dom kunde jag knapra i mig och fick lite energi. Mår bättre idag men har ingen ork och ingen aptit. Blir till att vila och återhämta sig nu.
Amanda är lite hängig hon med och är hemma med mig så förmiddagen har hon ägnat åt läxläsning. Jag är helt slut. Hehe. Vila nuuu.
På återseende utan magsjuka snart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback