Ledig helg

Jag uppskattar verkligen mina lediga helger med familjen. Inga krav, inga måsten. Såååå skönt!
Igår kväll stack jag till gymmet en vända medan Amanda var på disco. När jag kom hem hade jag sån energi att jag städade huset, haha. Swapp så var det klart. Älskar såna energikickar! Är så grymt effektiv då :)
Jag har shoppar lite också förresten. Pillan tipsade om halva priset på småel och jag fyndade en plattång till mig och en locktång till Manda. Locktången var grymt bra! Plattången har jag inte testat så mycket än men den verkar schysst.

Idag är Colin på bandyparty/avslutning på Rocklunda. De skulle spela mot äldre tjejer ;)
Manda har bästa Tilde här och mellolåtarna dånar om och om igen. Till slut flydde jag ut på altanen med en kaffe. Riktigt skönt i solen faktiskt!
Lite senare ska jag ta en promenad, det får bli dagens motion. Men först ska jag njuta av solen och tystnaden... Och kaffet :)


Kommentarer
Postat av: Berith

Passa på att njuta när du kan.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback