Addicted...

...to paprikaost!! Mmmmmmmmmmm!

Jag har börjat städa i min scraphörna. Jag letar efter inspirationen som jag tappade i början av sommaren. Men idag har jag röjt undan rejält och så har jag shoppat ett nytt album + några nya papper så nu känner jag att den är på väg tillbaka. Sakta men säkert. Kaaaanske ska jag scrappa lite ikväll? Eller så ska jag sätta upp min nya förvaring jag köpt på Ikea idag. Såna där stänger man kan hänga förvaringsburkar och krokar på. Kommer bli toppen! Sen skulle jag verkligen behöva en scrapträff! Nån mer som vill det kanske? Dags att dra ihop en tycker jag!
Nu ska jag mumsa vidare på min macka med paprikaost. *SLURP*


Kommentarer
Postat av: Mickis

Scrapträff låter jättekul!!!! Jag har inte pysslat nåt på evigheter och har kommit av mig totalt....

Postat av: Anonym

En pysselträff låter väldigt trevligt...jag scrappar ju dock inte...utan håller på med cardmaking...men det kanske inte gör något :-)

2009-08-25 @ 21:44:17
Postat av: Milla

Kortmakare är varmt välkomna!

2009-08-26 @ 18:56:20
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Berith

Scrapträff låter toppen! Jag har också fått en böjelse och det är kaviar. Kan inte få nog verkar det som...undrar om det är saltet jag saknar?

2009-08-26 @ 19:29:36
URL: http://beriths.blogg.se/
Postat av: Mia

Paprikaost låter gott....måste testa. Synd att vi bor så långt ifrån varandra...hade varit kul att scrappa ihop. =)



Kram!

2009-08-26 @ 20:29:09
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback