Nu är det över...

...tiden på DC är slut *snyft*. Jag trodde aldrig att jag skulle känna mig så ledsen över att sluta på ett jobb!
Mina underbara arbetskamrater överraskade mig med ett underbart vackert silverhalsband som minne! Såååååå gulligt av dom, jag blev så otroligt glad och rörd.
Jag saknar dom redan!

Jag har drabbats av höstens (är den verkligen här redan?) första förkylning med ont i halsen och rinnande näsa. Jag känner mig allmänt krasslig och ynklig.
Hoppas jag håller ihop nu eftersom jag börjar mitt nya jobb imorgon. Det vore verkligen värdelöst att börja med sjukskrivning... Ikväll blir det massa naturprodukter som jag snart ska ta mig ork att åka och handla. Undrar om det finns något som hjälper nu när det redan har brutit (brytit?) ut. Annars får jag väl pula i mig massor med C-vitamin och vitlök och hoppas på ett mirakel!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback