25 juli

Ännu en varm dag. Vi har tagit det lugnt hela dagen. Jag och barnen har plaskat med vatten och busat lite men annars har vi bara slappat!

Jag har fortsatt med fotona på Colin från 2003. Det är lite tråkigt att scrappa äldre bilder för de håller ju inte alls samma kvalitet som de med nya kameran. Jag har minsann blivit kräsen!!
Idag har jag hunnit klart två LO:er, halvklar med en dubbel och påbörjat en enkel. Skönt!!! Jag vill scrappa nya bilder sen men jag har lovat mig själv att avverka dom här bilderna nu!!
Jag kör en väldigt enkel stil på dom här LO:erna.

Utflykt

Parken Zoo

Kommentarer
Postat av: Sussie

Så fina Lo´s du har gjort.
Flitig du är i sommarvärmen!
Klappa Kurre från mig!!!

Kram Sussie

2006-07-25 @ 22:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback