26 juli

Idag har vi varit på Björnön och badat hela eftermiddagen. Det var underbart! Vattnet var varmt, barnen var glada och jag och Fredrik satt i varsin brassestol. Jag njöt i fulla drag!

Ikväll hämtade jag ut mitt paket som jag beställt från
Minneskatten och jag är mer än nöjd!! Mikia hade dessutom skickat med en liten present som det ska bli skoj att prova. Det var en "Glitter Glaze" från Li'l Davis.
Nu när jag äntligen utökat mitt foamstampsförråd så slutförde jag denna dubbel. De sista bilderna från Colins resa med dagis 2003. Skönt att ha dom klara!



Jag har använt Basic Greys serie "Oh Baby" Foamstamp från Li'l DAvis "Bonnymede" och akrylfärgen "creamsicle" från Li'l DAvis. Blomman är från Heidi Swapp.

Fredrik jobbar ikväll så jag ska spendera kvällen i pysselrummet så hoppas jag att jag får lite mer gjort!

Kommentarer
Postat av: ÅsaF

Superfin dubbel!! Jag har också nyss fått hem Bonnymede och gillar det massor! :-) Hoppas du har mysigt i pysselrummet ikväll! Kram Åsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback