30 juli och cybercrop på Pyssel.net

Idag har solen varit framme hela dagen så jag har passat på att rensa massor i trädgården. Har två säckar med ogräs och kvistar som ska köras iväg imorgon.

Barnen har lekt, lekt och lekt. Colin är så lycklig för nu har Maya äntligen kommit hem från 3 veckors semester i Spanien. De lekte hela förmiddagen idag och sen åkte hon till stallet på eftermiddagen. De är för söta ihop!

Jag har hunnit med två bidrag till Vixxxans cybercrop också! Det är jag kanonnöjd med för vi var hos vänner och grillade igår kväll och idag har jag ju som sagt  varit ute nästan hela dagen!! Roligt med crop för inspirationen får oftast sån fart då!!
Här är mina alster jag knåpat ihop!

KurreSlalomkungen

Jag hann en LO till... gubben satte sig vid xboxen och spelade så vad gör man *s*

Sommar är isglass

Kommentarer
Postat av: Sussie

Såååååå flitig du är....
Första Lo med Kurre?
Klappa honom från mig.

Kram Sussie

2006-07-30 @ 23:50:45
Postat av: ÅsaF

Kanonfina layouter!! Gillar speciellt upplägget på Slalomkungen och rubriken på Kurre med skrubbsår!

Postat av: Zarah

Underbara LOs - särskilt käääär är jag i den med Kurre!

2006-07-31 @ 16:16:30
URL: http://zarischka.blogspot.com/
Postat av: Hedda_94

Så himla snyggt! Särskilt Kurre med skrubbsår tycker jag!

2006-09-15 @ 21:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback