Underbara september

Vilket väder det har varit under september! Vilken fantastisk start på hösten. Jag kan lättare acceptera regnet och rusket med tanke på de fina, varma och soliga dagar vi haft. Vi var ut till Björnön och njöt av naturen en dag. Barnen älskar att strosa omkring där. Colin lekte med pinnar i vattnet och hoppade runt på stenar så mitt mammahjärta vart alldeles ängsligt.
Vattenlek



En dag när jag skulle hämta barnen på dagis fick jag för mig att ta med kameran. Precis den dagen hittade Amanda en nyckelpiga som hon undersökte grundligt och självklart var jag med och förevigade ögonblicket!!
nyckepiga


Amanda, vår stora lilla tjej har slutat ju med napp!! Hon har varit jätteduktig och sover redan bättre på nätterna nu när hon inte behöver leta napp 10 ggr/natt *s*Puuuuh!!
Men Chicco har blivit vääääldigt viktig nu. Han följer med överallt mamma tillåter och han kramas med och gosas med så det liknar ingenting. Mamma Milla överväger starkt en Chiccotvätt efter alla strapatser men avvaktar lite så nappsorgen är bearbetad först. Amanda vill inte tvätta gosedjur nämligen så här kommer startas en operation övertalning inom en snar framtid.
Chicco
Chicco på Björnön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback