Två nya

Jag scrappade 2 LO:er i helgen som var. Jag har varit lite lat och inte fotat dom bara... Nu kommer dom fotade med min mobil så det är inte den bästa kvaliteten på bilderna och dessutom blev det snett. Sorry... Jag ska nog fota om dom nån dag när jag har lite mer tid.
Här är dom iallafall.

Colin, 2 år, leker tittut när jag fotar honom. Han höll handen för kameran..
image288

Den här handlar om Amanda och henne bästis här på gården. Amanda är tokig i att klä sig som prinsessor och liknande. När jag fyllde år i början av augusti så valde Amanda ut prinsesskronorna (dekorationsrutorna) åt mig i födelsedagspresent. Vad passar bättre än att använda dom på en LO om henne som prinsessa?
image289

Kommentarer
Postat av: Elin

Sååå fina! som vanligt. :)
Tack för tipset om Esberitox, körde med sånt för massor med år sen men det är ju så förbenat dyrt. Echinacea vill jag plantera i trädgården, men det är ju lite sent för det nu. De är så vackra, de röda solhattarna!

Postat av: Mette

Sååå jättefina layouter båda två!
Kram
Mette

2007-08-29 @ 10:34:06
URL: http://mettka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback