20 december...

Jag har en knepig förkylning som inte vet om den ska bryta ut eller inte. I dag gör halsen  rejält ont när jag sväljer och jag känner mig allmänt hängig. Jag kurerar mig för fullt med Echinacea brus, mycket vätska och vila. Hoppas jag klarar mig från att bli sämre.

Det är sååå skönt att alla klappar är klara, julmaten är handlad och den mesta städningen är gjord. I helgen blir det en sista uppfräscning inför julafton. Så skönt.
Jag jobbar julafton i år men jag har ett bra pass och jobbar 9-14 så det känns helt okej. Då hinner jag ju fira med familjen iallfall. Jag ser fram emot god mat och mys med familjen. Jag jobbar juldagen o annandagen också men även då ganska korta pass. Sen har jag 4 dagars ledighet. Härligt!

Här är vårt julfina kök. Nu har det kommit upp ett par tomtar i fönstret också.
image434

Dags att åka till jobbet snart. Jag har sena pass både idag och imorgon men sen är jag ledig lör-sön.

Kommentarer
Postat av: Moster

Krya på dej och ha en God Jul

2007-12-20 @ 15:40:12
Postat av: Berith

Hoppas det känns bättre med förkylningen!
Kramisar

Postat av: Mia

Men usch, vad trist.....du får INTE bli sjuk lagom till jul!!

Jag har varit och köpt de sista julklapparna i em....skönt! Läget är under kontroll även här alltså. =)

Krya-på-dig-kramar1

PS. Fint ni har i köket!

Kram Mia

2007-12-20 @ 17:38:56
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback